Reviews from Soi3 Rotterdam

Recent reviews

4.0
Jainy
13 May 2024

Heerlijk gegeten en goed warm!

Juuls
7 May 2024

Ik wilde de bezorging stip op tijd in verband met werk. Dat ging niet helemaal goed. Maar aardige bezorger en eten was goed

G
23 April 2024

Heerlijke Thai food. P

JW
11 April 2024

Bestelling 18.29 h, verwachte bezorging 19.30, uiteindelijk 19.47 h iemand asn de deur die vergeten biertje bracht. Maar, het eten was er nog niet. Bezorger fixte dat wel goed in 10 min. Overall slecht behalve bezorger

Charmaine
30 March 2024

Ik bestel normaal heel graag bij soi 3. Onze bestelling was dit keer helaas per ongeluk erdoorheen geglipt waardoor het echt mega lang duurde (3,5 uur). Na een lange verhuizing was dit echt heel erg balen. Ons gratis biertje was ook vergeten 🥲 I will remember this

Emile van Rinsum
13 March 2024

We hebben een uur langer dan de tijd die in de bevestiging werd aangegeven op ons eten moeten wachten.

Sterre
5 March 2024

Voor een grote groep eten besteld bij Soi3. Altijd erg tevreden over zowel het eten als de bezorging. Ook dit keer. Bezorging kwam precies op het tijdstip dat we hadden aangevraagd, er was rekening gehouden met onze opmerkingen en het eten was heerlijk. Enkel positieve reactie van de gehele groep.

Arwen
2 March 2024

Inhoud klopte maar half - geen garnalen maar vega pad Thai, geen vega maar kip rijst, zonder overleg een andere salade, het gratis drankje miste. Bezorging duurde ook erg lang. Wel heel vriendelijke en behulpzame eigenaar aan de telefoon gehad, die alles recht heeft geprobeerd te zetten ondanks ziek zijn. Dank daarvoor!

Marian
18 February 2024

Heerlijke gerechten 👍👍👍 bezorgen moet sneller!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tamara de Graaf
7 February 2024

Het eten is altijd heerlijk! Via jullie eigen site komt het eten tenminste op tijd en warm aan. Via thuisbezorgd een drama. Jullie zijn echt een aanrader!

Paula
5 February 2024

Heerlijk!

Van Deelen
5 February 2024

Eten werd een half uur te vroeg bezorgd. Bezorger nam eten weer mee terug . Werd om 19.00 alsnog bezorgd eten was niet warm meer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Friso
3 February 2024

Na 10 keer bellen en vier uur wachten nog steeds geen bezorging…

Eugénie Smits van Waesberghe
15 January 2024

Bestelling niet geleverd. Wij nemen contact met u op.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tijmen Stulp
12 January 2024

Ik heb in de middag besteld op de site van Soi3. Daar was de optie om 17uur te laten bezorgen. De bestelling kwam om 18:30 pas aan… erg teleurstellend.

Michael
8 January 2024

Afgelopen zaterdag om 16:32 een bestelling geplaatst. Bij Bezorgtijd kon ik kiezen uit 1e keus "ZSM" en een 2e keus van 17:30. Gekozen voor "ZSM", maar 17:30 zou ook prima geweest zijn voor ons. Daar doen we echt niet moeilijk over, eten moet immers ook goed en lekker bereidt worden, en we willen ook graag dat de bezorger veilig en rustig z'n bestellingen kan rondbrengen. En we wisten ook dat ze pas om 17:00 open gaan. We waren wél benieuwd hoeveel sneller 'ZSM' dan zou zijn, tov van 17:30? Om 17:02 kregen we een email-update met daarin een nieuwe tijd van 18:20. Hmm jammer, de website bezorgtijden kloppen dus niet helemaal.. de tijd dan maar ff volmaken. Uiteindelijk hebben we het eten om 18:13 gekregen (ik kreeg de bezorger aan de lijn: stond op een verkeerd adres, waarschijnlijk verkeerd doorgegeven door het filiaal). De beste jongen natuurlijk wel een fooitje gegeven. Die doen ook maar hun best, hun leven riskerend in het verkeer om ons maar van eten te voorzien ;) Al het boven

Pieter-Bas Dijkman
29 November 2023

Het eten was er 3 uur te laat. Ook toen we het eten kregen was alles koud en klef geworden.

Rob
12 November 2023

Fantastisch al altijd! Aanrader!

Bradley
16 October 2023
Wil
7 October 2023

De smaak van het eten was prima, het werd alleen bijna een uur later geleverd dan beloofd (bijna 2 uur na bestelling). Helaas was het ook ijskoud toen het aankwam.

Andras
1 October 2023

Alles ging goed

Laura
23 September 2023

Ik heb een haat liefde verhouding met soi3. Het eten is waanzinnig maar ik heb meer dan 2 uur moeten wachten op mijn eten. Na 1,5 uur gebeld waar het bleef, “het kwam er aan”. Na 2 uur weer gebeld waar het bleef, en de meneer zei dat hij twijfelt of het goed is doorgekomen. Dus ik mocht zijn nummer opschrijven om een tikkie te doen. Wat vervolgens het verkeerde nummer bleek te zijn. Uiteindelijk na bijna 2,5 uur toch het eten mogen ontvangen, bijna koud. Maar het smaakte uiteindelijk wel lekker..

Malte
3 September 2023

Het duurde 1.5 uur tot dat wij het eten hadden. 45 minuten later dan aangegeven. Dit kan gewoon niet. As het te druk is neem dan geen bestellingen aan

Nina
25 August 2023

Heerlijk gegeten! En nog sneller bezorgd dan was aangegeven. Ik bestel hier vaker en altijd lekker. Aanrader!

Daniella
21 July 2023

Het eten is altijd heerlijk alleen jammer dat de bezorging lang duurt

Pascal
9 July 2023

Na 2,5 uur wachten toch maar eens gebeld. Bestelling was vergeten! En geen mogelijkheid om alsnog te leveren. Zeer slecht!

Daniella Chobin
8 July 2023
Marijke
6 July 2023

Helaas al vaker gebeurd dat bestelling ruim drie kwartier te laat komt. Deze keer een fout in de bestelling waarbij gerecht garnalen had in plaats van kip. Heel jammer Helpt het om via Thuisbezorgd te bestellen? Komt t dan wel op tijd?

F
2 July 2023
Frank Heijboer
27 June 2023

Beste mevrouw of meneer, Beste mevrouw of meneer, Gisteren heb ik een massaman curry en pad see ew besteld via jullie eigen website. Het was super lekker! Ik heb alleen een korte opmerking over de website. Ik wilde beide gerechten vegetarisch bestellen, en op de website is de basiskeuze ook vegetarisch, dus ik dacht: geen probleem. Toen ik eenmaal de bevestigingsmail kreeg zag ik dat ik 2 keer met kip had besteld. Ik heb even gebeld dat ik vega wilde en toen was het zo geregeld, maar jullie website werkt dus niet helemaal goed. Ook als je niks aanklikt doet ie automatisch met kip. Kijk zelf even op jullie website en probeer een vega massaman/pad see ew te bestellen, dan zie je wat ik bedoel!

Peter van Lierop
24 June 2023

Kwaliteit eten prima, in de organisatie kon het beter. Bij afhalen moest de bestelling nog gemaakt worden en bij thuiskomst miste ik de gebakken rijst. Omdat ik daar al een kwartier naar een parkeerplaats had gezocht, ben ik maar niet terug gegaan

Chantal Havelaar
25 May 2023

Ik vond het eten echt geweldig (net zo goed als toen ik in het restaurant ging eten). Ook voor een hele goede prijs 😊 Er zat alleen iets kleins hards tussen de curry wat niet eetbaar was. (Volgens mij was het plastic, ik hoop dat dit niet openbaar is want ik wil absoluut niks negatiefs achter laten, zoiets kan gebeuren toch) Super bedankt voor het lekkere eten en de goede service!

CG
13 May 2023
G
6 May 2023
Satish Jagernath
5 May 2023

Eten is gekruid voor de hollandse markt. Er jammer, kruidiger zou heel goed smaken.

Brigit Chalos
2 May 2023

Altijd super lekker eten!

Asmae
29 April 2023

Was lekker

Ee
26 April 2023

Was heerlijk, goede service, alleen onduidelijk op website wat was vega

Hans
30 March 2023

Spring rol ++ Garnalen sate - (weinig smaak) Massaman curry ++ Bezorging +

Marion
26 March 2023

- Het duurde +1 uur voor de bestelling wordt geleverd (15 min langer dan oorspronkelijk aangegeven). +. De bezorger was wel vriendelijk en had contant wisselgeld bij. We kregen geld terug omdat één gerecht helaas niet kon worden aangepasst (verse springrolls zonder garnalen, die zijn al voorgerold, ik wordt van tevoren gebeld met de info dat het niet kon en of ik iets anders in plaats daarvan wilde bestellen). + We kregen zelfs een gratis drankje erbij, echter was het het verkeerde bier en het was lauw maar we hebben het in de koelkast gestopt en kunnen er vnv van genieten 😉.

Marijke
11 March 2023

Jammer dat het meestal niet lukt op de afgesproken tijd te bezorgen maar het is zo lekker

Silvia
5 March 2023

Heel lekker, alleen jammer dat het beloofde biertje er niet bij zat.

Nathalie
4 March 2023

Willen jullie alsjeblieft je website aanpassen op bezorgtijden als jullie om 17.00 open gaan? Ik krijg zelfs om 17.11 nog een bevestiging dat om 17.00 geleverd zou worden. Maar toen ik jullie om 17.15 belde waar het eten bleef kreeg ik als antwoord dat het pas 17.45 geleverd zou kunnen worden. Nu had ik de stress van onmogelijk kunnen parkeren op de West-Kruiskade met 2 kleine kinderen achterin en buiten Rotterdam 6 man wachtend op hun maaltijd.

Karlijn
19 February 2023

Het was heel erg lekker en super vers eten

W+L
17 February 2023

Het eten was erg lekker, echter was de bezorging ruim 50 minuten te laat zonder hierover te communiceren. Ook was het redelijk koud tegen de tijd dat het aankwam. Maar de smaak was verder erg goed.

Ismail Eralp
6 February 2023

Idioot lekker gegeten.

Hilde
28 January 2023

Bezorging niet op gevraagde tijdstip: 18,30 gevraagd, 17.45 bezorgd.

Andrea
28 January 2023

Via website besteld. Niet doen! Om 18.45u besteld en om 22.00u ontvangen. Paar euro goedkoper is de ergernis niet waard. Kunnen het niet aan en ik snap niet dat ze dit aanbieden. Het eten was niet erg warm. Ook niet echt Thais. Bleek vegetarische Laab besteld te hebben, viel tegen. Veel champignons en blokjes tofu? Kipgehakt, verse rode peper en munt maakt voor mij Laab. Tom kha kai was waterig en zonder koriander.

Rachid Naas
24 January 2023

Het eten werd 1 uur en 45 minuten na bestelling pas bezorgd. In plaats van een biertje zat er een cola bij en het eten was lauw. Misschien een volgende keer zelf de klant bellen als het te druk is of aangeven dat men beter kan afhalen?

Renske
24 January 2023

Fijne plek, lekker eten!

Allan Fok
21 January 2023

Het eten is super lekker. Alleen de prijs op de website anders is dan bij het restaurant. Dit is een min punt.

Daan
17 January 2023

Eten nooit bezorgd, geld wel teruggekregen. Moest er wel zelf 3 keer voor bellen wegens onduidelijkheden. Eten was wel gemaakt en stond al een tijdje klaar. Kennelijk was de bezorger niet bereikbaar o.i.d. In het vervolg handig (en netjes!) om zelf contact op te nemen met klanten wiens eten je niet bezorgd krijgt. In mijn geval was ik het dan gewoon zelf op komen halen (mits het niet al een uur koud stond te worden) en was er geen probleem geweest.

Dinja
6 January 2023

Altijd goed en lekker! Lieve bezorger ook.

Fatiha
6 January 2023
S
3 January 2023

Het eten blijft van kwaliteit en de bezorgtijden blijven vreselijk. Om 14.00 uur eten besteld voor 17.45u. Het werd om 19.00u. bezorgd. Als je het niet waar kan maken, moet je de optie niet bieden.

aldo
14 December 2022

zeer slecht

SC
12 December 2022

Om 17.45 eten besteld kwam tegen 20.10 uur aan. En ook nog eens flink afgekoeld 😩. Het is te begrijpen dat het eten lekker is en daardoor drukte bij jullie, maar ruim 2 uur wachten op je eten is wel lang. Verbeterpuntjes

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

tjeerd
24 November 2022

meer dan een uur en veertig minuten moeten wachten op een bestelling ,is niet fatsoenlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lulu
23 November 2022

Het was Super lekker, geweldig genoten 😋

Alexa
20 November 2022

Lekker als altijd, maar voor de tweede keer het gratis drankje vergeten!

Gijs Nollen
14 November 2022

Ik had een bestelling geplaatst om 18.00 om deze om 19.30 te laten agleveren. De bestelling was er om 20.55! Het is de tweede keer op rij dat mijn bestelling 1,5 later dan gepland aankomt. Ook was er telefonisch een uur lang niemand bereikbaar. Eigenlijk zou een vergoeding op zijn plaats zijn. Dat de bestelling gratis is na een uur te laat geleverd oid. Groet Gijs

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

frank
14 November 2022

Gisteren eten besteld, meer dan 2 uur op gewacht,zelf nog tig keer gebeld ,wordt niet opgenomen..Uiteindelijk iemand aan de lijn,die vertelde mij dat mijn eten al klaar was, maar ze nog op een bezorger wachtte..Ik had mijn eten al om kwart voor 6 besteld, waarom worden er eerst latere bestellingen afgewerkt? Uiteindelijk kwam de bestelling; lauw en flauw (terwijl ik pittig had aangegeven) aan. Vanochtend is mijn bestelling helaas weer langs de verkeerde kant er uit gekomen...even niet meer..terwijl het met een beetje mazzel en een goede kok hier lekker gegeten kan worden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Joost
10 November 2022

Heerlijk gegeten.

Janet
8 November 2022

Het was weer heerlijk!

Rosalie
6 November 2022

2,5 uur gewacht op mijn bestelling

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Richard Baptist
6 November 2022

Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, want na 2.30 uur zit ik nog steeds te wachten op de bezorging.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Daniella Chobin
22 October 2022

Eten is erg lekker maar had om 17.00 besteld eten zou om 18.10 komen en kwam pas om 19.00

Wytze Terpstra
18 October 2022

Eten was heerlijk. Bezorging was uur te laat!!!!

S
17 October 2022

Duurt veel te lang

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tony Zwiers
10 September 2022

De hoeveelheid witte rijst was matig.

Boudewijn
15 August 2022

Beste Thaise keuken van Rotterdam, maar jullie moeten ècht wat aan je organisatie doen. Bestelling arriveerde net als vorige twee keer veel te laat, dit keer vijf kwartier!

Giuseppe
14 August 2022

Nooit bezorgd. Het restaurant was dicht, maar de website werkte en ik kon mijn bestelling plaatsen en betalen. Na 1h bezorgtijd, bel ik het restaurant en ze zeggen dat ze op vakantie zijn. Eerder bij Soi3 gegeten, prima eten, maar heel teleurgesteld vanwege deze ervaring.

Bas
25 July 2022

Niet gekomen

David
13 July 2022

Wederom fantastisch. Al bijna 10 jaar bestellen we hier en het is echt geweldig. Het eten is zo vers dat je kan proeven welke kok er in de keuken staat.

Lenny
10 July 2022

Helaas nu voor ons echt de laatste keer dat we bestellen en laten bezorgen. Bezorgtijd 1945u aangegeven. 2005u gebeld, stond al 5 minuten klaar en wachtend op bezorger. Uiteindelijk om 2040u werd het bezorgd. De verse loempia's waren met 1 rijstvel geplakt en daardoor gescheurd. Groene curry komen we niet vegetarisch bestellen en aan onze opmerking of dit gewijzigd kom worden van kip maar toch, is totaal voorbijgegaan. Ook waren er bijna geen groentes in deze curry aanwezig. De smaak van de saus was wel goed. Wij gaan door deze repeterende bezorgergenissen op zoek naar een ander Thais restaurant.

H
27 June 2022

De viskoekjes zaten vol met botjes, bijna in gestikt. Dit naast dat het pas 2 uur na levering besteld was, zonder bericht. Na 70 min gebeld en mevrouw aan de tel vertelde dat het net uit de keuken kwam en gelijk bezorgd werd. Een halfuur later belde ik opnieuw (ik woon op paar min afstand), toen vertelde meneer dat dit niet waar was en dat het nu pas klaar was. Al met al zeer slechte ervaring zodat ik als vaste klant niet meer denk te gaan bestellen hier.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Frank
22 June 2022

Kwaliteit van het gerecht:Neua phad kaprau wisselt enorm, vanavond had ik weer de kok, die het niet lekker klaarmaakt, volgens mij zat er weer geen basilicum in ....

Jeroen
22 June 2022

Ik dacht een vegetarische phad thai besteld te hebben bleek deze vol met kip te zitten! Onduidelijk op jullie site dat je er dus zowiezo +1,- aan kip toevoegd. Ik heb het maar opgegeten maar ben geen vleeseter. Waarom is er geen vegetarische optie?

Trudy
20 June 2022

Het eten werd bijna een uur later dan de door het restaurant opgegeven bezorgtijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Felix
16 June 2022

Ik mistte duidelijk de thaise basilicum, in het rundvlees met Thaise basilicum gerecht.....

Mark
12 June 2022

Eten was top en de bezorging was zoals op de afgesproken tijd. Zeker een aanrader.

Denise
29 May 2022

Aantal keer al besteld met soi3, via zowel website zelf als andere bezorgdiensten, maar duurt altijd lang (min 1,5 uur wachten). Eten is verder heerlijk

felix
27 May 2022
Chistiaan
13 May 2022

Gerecht was erg smaakvol! Enige opmerking is dat de porties iets groter moge zijn

Felix
30 April 2022

Heerlijk gegeten, ruim op tijd, portie rijst mag wel wat groter!

Sonja Tetteroo
25 April 2022

Heerlijk gegeten! Het eten was van goede kwaliteit. Er werd duidelijk aangegeven hoe laat het eten bezorgd zou worden . Op 5 minuten na klopte de tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Frank Theunis
7 April 2022

heerlijk gegeten, supersnel bezorgd,de kok die woensdagavond de neua pad kaprau heeft gemaakt is een topper!

tjeerd rienks
30 March 2022

geen fris geleverd

Rob
19 March 2022

Top service. Eten was weer fantastisch!

Bart de Vries
17 March 2022

Helaas 40 min. te vroeg, maar het smaakte weer voortreffelijk!

friso
3 March 2022

Eten is nooit aangekomen. Na anderhalf uur eens gebeld waar het eten bleef. Bestelling nooit aangekomen. Kortaf aan de telefoon alsof het aan mij lag. Bestelling maar geannuleerd. Gelukkig gekozen voor contante betaling. Wederom slechte ervaring met bestellen. Advies: nooit hier bestellen. Ze kunnen het niet aan....

Claudia
26 February 2022

Bezorging geeft 2,5 uur geduurd. Eten was helaas lauw en de loempia’s waren helemaal sompig. Zal niet snel meer bestellen maar zal lekker daar zelf gaan eten. Altijd lekker!

Frank Theunis
18 February 2022

Het biefstukgerecht was dit keer goed en pittig gemaakt, de porties rijst zouden groter mogen zijn, gezien de prijs.

Eva van Bruggen
15 February 2022

Meer dan 1,5 uur gewacht en 28keer gebeld

Yorick
12 February 2022

HEER-LIJK! Als ik een verbeterpunt moet noemen dan is het dat de porties wel iets groter mogen zijn.

Frank Theunis
9 February 2022

Vorige week nog een recensie geplaatst over sterke wisselende kwaliteit van hetzelfde bestelde gerecht. Nu weer hetzelfde gerecht besteld, met opmerking dat ik het Thais pittig wilde. Deze opmerking schrijf ik er altijd bij, helaas wordt dit niet altijd gelezen! Het gerecht was zeer flauw, smakeloos, onbegrijpelijk omdat het ook wel eens voorkomt dat het heerlijk is. Nogmaals, train de koks op het maken van hetzelfde recept, onbegrijpelijk dit... 1 ster voor de moeite dit keer!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Femke
6 February 2022
German Villafane
4 February 2022

Heel slecht. Bestelling om 18:54u geplaatst en pas om 21:40u geleverd. Tussendoor paar keer gebeld met vraag waar mijn eten bleef… werd gezegd dat het er zo aan kwam, 2 keer. Beiden niet waar. Eten zelf: kip was superdroog, de viskoekjes smaakte naar zeep. En in de ‘beef’ teveel vetsin oid. Geen enkele vorm van vergoeding of goedmakertje voorgesteld. Dikke 0 sterren. Maar je moet wat invullen anders kun je dit niet versturen.

Frank Theunis
28 January 2022

Ik bestel al jaren de nua phad nam prik phao. Wanneer je op een zondag besteld is dit gerecht heerlijk klaar gemaakt, maar bestel je op andere dagen dan zondag is het zelfde gerecht veel minder lekker en subtiel klaargemaakt!! Kan de kok op zondag aub zijn/haar recept aan alle koks daar doorgeven??!

Sonja Tetteroo
25 January 2022

Het eten was prima De bezorgtijd ,ruim een uur,blijf ik te lang vinden duren.