Bewertungen von Soi3 Rotterdam

Neue Beurteilungen

4.0
Hans
Gestern

Spring rol ++ Garnalen sate - (weinig smaak) Massaman curry ++ Bezorging +

Marion
26 MĂ€rz 2023

- Het duurde +1 uur voor de bestelling wordt geleverd (15 min langer dan oorspronkelijk aangegeven). +. De bezorger was wel vriendelijk en had contant wisselgeld bij. We kregen geld terug omdat Ă©Ă©n gerecht helaas niet kon worden aangepasst (verse springrolls zonder garnalen, die zijn al voorgerold, ik wordt van tevoren gebeld met de info dat het niet kon en of ik iets anders in plaats daarvan wilde bestellen). + We kregen zelfs een gratis drankje erbij, echter was het het verkeerde bier en het was lauw maar we hebben het in de koelkast gestopt en kunnen er vnv van genieten 😉.

Marijke
11 MĂ€rz 2023

Jammer dat het meestal niet lukt op de afgesproken tijd te bezorgen maar het is zo lekker

Silvia
5 MĂ€rz 2023

Heel lekker, alleen jammer dat het beloofde biertje er niet bij zat.

Nathalie
4 MĂ€rz 2023

Willen jullie alsjeblieft je website aanpassen op bezorgtijden als jullie om 17.00 open gaan? Ik krijg zelfs om 17.11 nog een bevestiging dat om 17.00 geleverd zou worden. Maar toen ik jullie om 17.15 belde waar het eten bleef kreeg ik als antwoord dat het pas 17.45 geleverd zou kunnen worden. Nu had ik de stress van onmogelijk kunnen parkeren op de West-Kruiskade met 2 kleine kinderen achterin en buiten Rotterdam 6 man wachtend op hun maaltijd.

Karlijn
19 Februar 2023

Het was heel erg lekker en super vers eten

W+L
17 Februar 2023

Het eten was erg lekker, echter was de bezorging ruim 50 minuten te laat zonder hierover te communiceren. Ook was het redelijk koud tegen de tijd dat het aankwam. Maar de smaak was verder erg goed.

Ismail Eralp
6 Februar 2023

Idioot lekker gegeten.

Hilde
28 Januar 2023

Bezorging niet op gevraagde tijdstip: 18,30 gevraagd, 17.45 bezorgd.

Andrea
28 Januar 2023

Via website besteld. Niet doen! Om 18.45u besteld en om 22.00u ontvangen. Paar euro goedkoper is de ergernis niet waard. Kunnen het niet aan en ik snap niet dat ze dit aanbieden. Het eten was niet erg warm. Ook niet echt Thais. Bleek vegetarische Laab besteld te hebben, viel tegen. Veel champignons en blokjes tofu? Kipgehakt, verse rode peper en munt maakt voor mij Laab. Tom kha kai was waterig en zonder koriander.

Rachid Naas
24 Januar 2023

Het eten werd 1 uur en 45 minuten na bestelling pas bezorgd. In plaats van een biertje zat er een cola bij en het eten was lauw. Misschien een volgende keer zelf de klant bellen als het te druk is of aangeven dat men beter kan afhalen?

Renske
24 Januar 2023

Fijne plek, lekker eten!

Allan Fok
21 Januar 2023

Het eten is super lekker. Alleen de prijs op de website anders is dan bij het restaurant. Dit is een min punt.

Daan
17 Januar 2023

Eten nooit bezorgd, geld wel teruggekregen. Moest er wel zelf 3 keer voor bellen wegens onduidelijkheden. Eten was wel gemaakt en stond al een tijdje klaar. Kennelijk was de bezorger niet bereikbaar o.i.d. In het vervolg handig (en netjes!) om zelf contact op te nemen met klanten wiens eten je niet bezorgd krijgt. In mijn geval was ik het dan gewoon zelf op komen halen (mits het niet al een uur koud stond te worden) en was er geen probleem geweest.

Dinja
6 Januar 2023

Altijd goed en lekker! Lieve bezorger ook.

Fatiha
6 Januar 2023
S
3 Januar 2023

Het eten blijft van kwaliteit en de bezorgtijden blijven vreselijk. Om 14.00 uur eten besteld voor 17.45u. Het werd om 19.00u. bezorgd. Als je het niet waar kan maken, moet je de optie niet bieden.

aldo
14 Dezember 2022

zeer slecht

SC
12 Dezember 2022

Om 17.45 eten besteld kwam tegen 20.10 uur aan. En ook nog eens flink afgekoeld đŸ˜©. Het is te begrijpen dat het eten lekker is en daardoor drukte bij jullie, maar ruim 2 uur wachten op je eten is wel lang. Verbeterpuntjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

tjeerd
24 November 2022

meer dan een uur en veertig minuten moeten wachten op een bestelling ,is niet fatsoenlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lulu
23 November 2022

Het was Super lekker, geweldig genoten 😋

Alexa
20 November 2022

Lekker als altijd, maar voor de tweede keer het gratis drankje vergeten!

Gijs Nollen
14 November 2022

Ik had een bestelling geplaatst om 18.00 om deze om 19.30 te laten agleveren. De bestelling was er om 20.55! Het is de tweede keer op rij dat mijn bestelling 1,5 later dan gepland aankomt. Ook was er telefonisch een uur lang niemand bereikbaar. Eigenlijk zou een vergoeding op zijn plaats zijn. Dat de bestelling gratis is na een uur te laat geleverd oid. Groet Gijs

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

frank
14 November 2022

Gisteren eten besteld, meer dan 2 uur op gewacht,zelf nog tig keer gebeld ,wordt niet opgenomen..Uiteindelijk iemand aan de lijn,die vertelde mij dat mijn eten al klaar was, maar ze nog op een bezorger wachtte..Ik had mijn eten al om kwart voor 6 besteld, waarom worden er eerst latere bestellingen afgewerkt? Uiteindelijk kwam de bestelling; lauw en flauw (terwijl ik pittig had aangegeven) aan. Vanochtend is mijn bestelling helaas weer langs de verkeerde kant er uit gekomen...even niet meer..terwijl het met een beetje mazzel en een goede kok hier lekker gegeten kan worden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joost
10 November 2022

Heerlijk gegeten.

Janet
8 November 2022

Het was weer heerlijk!

Rosalie
6 November 2022

2,5 uur gewacht op mijn bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard Baptist
6 November 2022

Over de kwaliteit kan ik niets zeggen, want na 2.30 uur zit ik nog steeds te wachten op de bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daniella Chobin
22 Oktober 2022

Eten is erg lekker maar had om 17.00 besteld eten zou om 18.10 komen en kwam pas om 19.00

Wytze Terpstra
18 Oktober 2022

Eten was heerlijk. Bezorging was uur te laat!!!!

S
17 Oktober 2022

Duurt veel te lang

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tony Zwiers
10 September 2022

De hoeveelheid witte rijst was matig.

Boudewijn
15 August 2022

Beste Thaise keuken van Rotterdam, maar jullie moeten Ăšcht wat aan je organisatie doen. Bestelling arriveerde net als vorige twee keer veel te laat, dit keer vijf kwartier!

Giuseppe
14 August 2022

Nooit bezorgd. Het restaurant was dicht, maar de website werkte en ik kon mijn bestelling plaatsen en betalen. Na 1h bezorgtijd, bel ik het restaurant en ze zeggen dat ze op vakantie zijn. Eerder bij Soi3 gegeten, prima eten, maar heel teleurgesteld vanwege deze ervaring.

Bas
25 Juli 2022

Niet gekomen

David
13 Juli 2022

Wederom fantastisch. Al bijna 10 jaar bestellen we hier en het is echt geweldig. Het eten is zo vers dat je kan proeven welke kok er in de keuken staat.

Lenny
10 Juli 2022

Helaas nu voor ons echt de laatste keer dat we bestellen en laten bezorgen. Bezorgtijd 1945u aangegeven. 2005u gebeld, stond al 5 minuten klaar en wachtend op bezorger. Uiteindelijk om 2040u werd het bezorgd. De verse loempia's waren met 1 rijstvel geplakt en daardoor gescheurd. Groene curry komen we niet vegetarisch bestellen en aan onze opmerking of dit gewijzigd kom worden van kip maar toch, is totaal voorbijgegaan. Ook waren er bijna geen groentes in deze curry aanwezig. De smaak van de saus was wel goed. Wij gaan door deze repeterende bezorgergenissen op zoek naar een ander Thais restaurant.

H
27 Juni 2022

De viskoekjes zaten vol met botjes, bijna in gestikt. Dit naast dat het pas 2 uur na levering besteld was, zonder bericht. Na 70 min gebeld en mevrouw aan de tel vertelde dat het net uit de keuken kwam en gelijk bezorgd werd. Een halfuur later belde ik opnieuw (ik woon op paar min afstand), toen vertelde meneer dat dit niet waar was en dat het nu pas klaar was. Al met al zeer slechte ervaring zodat ik als vaste klant niet meer denk te gaan bestellen hier.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank
22 Juni 2022

Kwaliteit van het gerecht:Neua phad kaprau wisselt enorm, vanavond had ik weer de kok, die het niet lekker klaarmaakt, volgens mij zat er weer geen basilicum in ....

Jeroen
22 Juni 2022

Ik dacht een vegetarische phad thai besteld te hebben bleek deze vol met kip te zitten! Onduidelijk op jullie site dat je er dus zowiezo +1,- aan kip toevoegd. Ik heb het maar opgegeten maar ben geen vleeseter. Waarom is er geen vegetarische optie?

Trudy
20 Juni 2022

Het eten werd bijna een uur later dan de door het restaurant opgegeven bezorgtijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Felix
16 Juni 2022

Ik mistte duidelijk de thaise basilicum, in het rundvlees met Thaise basilicum gerecht.....

Mark
12 Juni 2022

Eten was top en de bezorging was zoals op de afgesproken tijd. Zeker een aanrader.

Denise
29 Mai 2022

Aantal keer al besteld met soi3, via zowel website zelf als andere bezorgdiensten, maar duurt altijd lang (min 1,5 uur wachten). Eten is verder heerlijk

felix
27 Mai 2022
Chistiaan
13 Mai 2022

Gerecht was erg smaakvol! Enige opmerking is dat de porties iets groter moge zijn

Felix
30 April 2022

Heerlijk gegeten, ruim op tijd, portie rijst mag wel wat groter!

Sonja Tetteroo
25 April 2022

Heerlijk gegeten! Het eten was van goede kwaliteit. Er werd duidelijk aangegeven hoe laat het eten bezorgd zou worden . Op 5 minuten na klopte de tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank Theunis
7 April 2022

heerlijk gegeten, supersnel bezorgd,de kok die woensdagavond de neua pad kaprau heeft gemaakt is een topper!

tjeerd rienks
30 MĂ€rz 2022

geen fris geleverd

Rob
19 MĂ€rz 2022

Top service. Eten was weer fantastisch!

Bart de Vries
17 MĂ€rz 2022

Helaas 40 min. te vroeg, maar het smaakte weer voortreffelijk!

friso
3 MĂ€rz 2022

Eten is nooit aangekomen. Na anderhalf uur eens gebeld waar het eten bleef. Bestelling nooit aangekomen. Kortaf aan de telefoon alsof het aan mij lag. Bestelling maar geannuleerd. Gelukkig gekozen voor contante betaling. Wederom slechte ervaring met bestellen. Advies: nooit hier bestellen. Ze kunnen het niet aan....

Claudia
26 Februar 2022

Bezorging geeft 2,5 uur geduurd. Eten was helaas lauw en de loempia’s waren helemaal sompig. Zal niet snel meer bestellen maar zal lekker daar zelf gaan eten. Altijd lekker!

Frank Theunis
18 Februar 2022

Het biefstukgerecht was dit keer goed en pittig gemaakt, de porties rijst zouden groter mogen zijn, gezien de prijs.

Eva van Bruggen
15 Februar 2022

Meer dan 1,5 uur gewacht en 28keer gebeld

Yorick
12 Februar 2022

HEER-LIJK! Als ik een verbeterpunt moet noemen dan is het dat de porties wel iets groter mogen zijn.

Frank Theunis
9 Februar 2022

Vorige week nog een recensie geplaatst over sterke wisselende kwaliteit van hetzelfde bestelde gerecht. Nu weer hetzelfde gerecht besteld, met opmerking dat ik het Thais pittig wilde. Deze opmerking schrijf ik er altijd bij, helaas wordt dit niet altijd gelezen! Het gerecht was zeer flauw, smakeloos, onbegrijpelijk omdat het ook wel eens voorkomt dat het heerlijk is. Nogmaals, train de koks op het maken van hetzelfde recept, onbegrijpelijk dit... 1 ster voor de moeite dit keer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Femke
6 Februar 2022
German Villafane
4 Februar 2022

Heel slecht. Bestelling om 18:54u geplaatst en pas om 21:40u geleverd. Tussendoor paar keer gebeld met vraag waar mijn eten bleef
 werd gezegd dat het er zo aan kwam, 2 keer. Beiden niet waar. Eten zelf: kip was superdroog, de viskoekjes smaakte naar zeep. En in de ‘beef’ teveel vetsin oid. Geen enkele vorm van vergoeding of goedmakertje voorgesteld. Dikke 0 sterren. Maar je moet wat invullen anders kun je dit niet versturen.

Frank Theunis
28 Januar 2022

Ik bestel al jaren de nua phad nam prik phao. Wanneer je op een zondag besteld is dit gerecht heerlijk klaar gemaakt, maar bestel je op andere dagen dan zondag is het zelfde gerecht veel minder lekker en subtiel klaargemaakt!! Kan de kok op zondag aub zijn/haar recept aan alle koks daar doorgeven??!

Sonja Tetteroo
25 Januar 2022

Het eten was prima De bezorgtijd ,ruim een uur,blijf ik te lang vinden duren.

Jeroen
16 Januar 2022

Allereerst, het eten was echt super lekker zoals altijd! Maar we hadden een specifieke tijd voor levering aangegeven, en toch was het eten een half uur vroeger. Daarnaast was er aangegeven "pinda allergie" en na een hap gegeten van het gerecht van mijn vriendin (waar volgens het menu geen pinda in zou zitten), kreeg ik er toch last van .........

Noa
15 Januar 2022

Van tevoren besteld en afgehaald. Heerlijk eten! Altijd een green curry met garnalen voor mij :)

Richard Hutten
8 Januar 2022

Bestelling was te laat maar het eten was heerlijk

loes
7 Januar 2022

helemaal fijn

Yara
31 Dezember 2021

Het eten was weer fantastisch de service was nergens te bekennen, spijt van mijn fooi.

Rob van Olm
29 Dezember 2021

Heerlijk gegeten.

J.
15 Dezember 2021

De gerechten waren goed. Enkel de inhoud is zeer weinig. Salade was voor de helft gevuld, bak rijst was niet vol en de curry ook niet. Je betaald teveel voor de inhoud.

Madje
13 Dezember 2021

Top

Hans Withoos
12 Dezember 2021

Altijd lekker !!

Netty
11 Dezember 2021

Helaas moesten we twee uur op ons eten wachten. ToEn we belden waar het eten bleef kon er niet eens een ‘sorry voor het wachten’ af. Vervolgens was de rijst koud en de rest van het eten een beetje liefdeloos bereidt en overgaar.

Sarwan
11 Dezember 2021

Eten vond ik niet lekker. Ik heb lekkere gegeten in het restaurant.

Marouane
8 Dezember 2021

Ik vind het jammer dat je gewoon niet een paar cashewnoten bij de curry krijgt als je erom vraagt. Is al de 2e of 3e keer. Is dat zoveel gevraagd

Alex van Hout
30 November 2021

Altijd heerlijke en verse gerechten. Bestelling vlot en door direct bestellen bij SOI3 een gratis drankje. Lekker!

Jainy
29 November 2021

Weer heerlijk gegeten! Zoals elke keer! Ook met afhalen en 20 min naar huis rijden is het eten nog steeds goed!

Edwin
27 November 2021

Dit was Ă©cht heel slecht. Om 18u35 besteld, verwachte berzorgtijd 19u40 en om 21u00 nog niets bezorgd. Bij het nabellen is mij 2 keer beloofd dat het er "nu" aankwam, maar het eten is nooit bezorgd. Het enige wat ik kreeg was excuses dat ze er niets aan konden doen en dat het zo druk was. Vanaf 20u00 had Soi3 het totaal opgegeven en zijn ze gestopt met de telefoon opnemen. €60,-, geen eten. Overigens is dit de tweede keer in 3 weken, laatste keer werd het eten in ieder geval nog bezorgd na 2 uur.

Van Deelen
27 November 2021

Het bestelde eten was lauw niet warm dus, maar de smaak als altijd heel goed

Bris
8 November 2021

Eten top maar bezorging 2 uur...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kathleen
4 November 2021

Lekker eten! Zeer tevreden over de bezorging en de service.

Corinne
4 November 2021

Jullie eten is altijd heerlijk, 1 van mijn lievelingsplekken om Thais te eten. Maar de bestelling gister was het echt ondermaats. Om 17:45 besteld voor bezorging om 18:45. We kregen een mail dat het 19:00 uur zou worden, wat prima is natuurlijk. Om 19:40 gebeld dat het nog niet bezorgd was, toen was de mededeling dat het onderweg was en door drukte wat later. Om 20:25 nog maar eens gebeld dat het er nog niet was. Uiteindelijk was de bezorger er om 20:45 - 3 uur later dan besteld.. het eten was koud, de gefrituurde garnalen niet meer knapperig, we hebbben de tempura er afgehaald omdat het niet meer lekker was anders. We vinden het heel erg jammer, want jullie eten is juist een feestje. Prettiger was geweest als we in ieder geval per mail/telefoon op de hoogte zouden worden gehouden. Dan wisten we in ieder geval waar we aan toe waren.

Iris
3 November 2021

Helaas waren jullie afgelopen zondagavond dicht en de bestelling, wel via jullie website bevestigd. Toen ik het eten wilde afhalen bleken jullie gesloten. Ik zou dus graag een refund willen.

Nesh
31 Oktober 2021

Bestelling geplaatst en bevestiging ontvangen. Om 17.20 mocht ik het ophalen. Vanuit Barendrecht gekomen om vervolgens voor een dichte deur te staan. Gesloten... en geen bericht ontvangen. Heel jammer dit.

Kleine
1 Oktober 2021

Meer dan 1,5 uur wachten op bestelling om vervolgens kwalitatief slecht eten te krijgen.

Sana
29 September 2021

Heerlijk gegeten! Op tijd geleverd, alleen de witte rijst is iets minder.

Inke
26 September 2021

Het eten was heerlijk en nog heet. Alleen heeft 2 uur en 20 min geduurd voordat het eten er was. Na een uur en 20 min gebeld. Toen werd er gezegd dat het er aankwam en dat het heel druk was, maar vervolgens nog een uur moeten wachten. Heel jammer.

Michelle
13 September 2021

Vaak duurt het wel redelijk lang voordat het eten aankomt. Gelukkig kregen we dat van tevoren ook te weten. Het eten is echter wel het wachten waard. Heerlijke curries en noodle gerechten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Luc
22 August 2021
Hester
16 August 2021

Hoe lekker het eten ook is, wanneer je besteld en een e-mail krijgt dat het 20 minuten duurt, en daarna meer dan anderhalf uur op je bezorging moet wachten, ben je toch teleurgesteld. Bediening heeft na twee telefoontjes een nette poging gedaan het goed te maken door gratis drankjes aan te bieden, maar als tip is de volgende keer bij begin bestelling duidelijk zijn over wachttijd een betere aanpak!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
14 August 2021

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jake
6 August 2021
Joel
2 August 2021

Wij genieten altijd enorm van het eten van Soi 3. Wij gaan er graag eten en bestellen ook regelmatig. Echter, het is ons veel te vaak voor gekomen dat de bestelling niet goed gaat. Van de afgelopen 10x dat wij hebben besteld is het zeker de helft van de keren zeer laat bezorgd waardoor wij er steeds achteraan moeten bellen. De laatste keer waren ze onze bestelling zelfs vergeten te maken door miscommunicatie waardoor wij ruim 2u hebben moeten wachten. Het personeel van Soi 3 is zeer aardig en wil altijd haar beste doen om ons tegemoet te komen. Wij willen blijven bestellen, maar de lol gaat er snel vanaf nu dat het zo vaak misgaat bij bestellingen. Wellicht hebben wij gewoon pech, of zijn zij dupe van hun eigen succes. Maar wij vinden het jammer dat onze favoriete restaurant hierdoor af en toe een nare nasmaak krijgt. Wij hopen dat zij dit snel weer op orde krijgen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marije
1 August 2021

Altijd heeeeeerlijk!

Jacqueline
24 Juli 2021

Verrukkelijk gegeten.

Joost
10 Juli 2021
rudy
3 Juli 2021

vgerecht smaakte goed alleen we hadden duidelijk gevraagd om geen paddenstoelen, in het eten, vanwege allegie, en toch zaten ze er in. dat was een tegenvallertje.

Carlijn
25 Mai 2021

Yummie!! Ietsje later dan verwacht, maar het smaakte er niet minder om.

Sjakk
14 Mai 2021

Voor een afhaalmaaltijd en voor deze prijs goed eten. De bezorgdienst was erg snel en aardig

Emil
11 Mai 2021

Mijn nr. 1 als het gaat om Thais in Rotterdam. Vers, altijd lekker en goede kwaliteit. Heerlijke smaak. De rode curry is my favorite, top! Dit is niet de laatste keer dat ik hier bestel. :)

Desiree
10 Mai 2021

Ik heb een vega gerecht besteld, en het kwam met varkens vlees!! Zelf ben ik niet vegetarisch, dus in principe geen probleem. Voor een "echte" vegetarier was het een domper geweest. De smaak was lekker

S Tetteroo
8 Mai 2021

Snelle bezorging. We hebben heerlijk gegeten. Jammer dat de rijst bijna koud was.

Anne
3 Mai 2021

Het eten is erg goed maar bezorgen duurt standaard minimaal een uur. Dit keer moesten we 2,5 uur wachten zonder dat Soi3 de moeite nam ons dit te laten weten. Erg jammer dat ze zo met hun klanten omgaan!

Kate Nobbs
1 Mai 2021

Our thai dinner was delicious. It arrived nice and warm, with a very friendly delivery guy, and I was really pleased I had ordered. Thanks very much!

kiki
28 April 2021

heerlijk! lekker vers en smaakvol snel bezorgd

Roos
26 April 2021

Lekker gegeten. De salade viel een beetje tegen, omdat het meer vlees dan salade was. Met rijst erbij heel lekker hoor, maar ik verwachte meer groente.

WvL
19 April 2021

Altijd lekker eten van Soi3. Ruim voldoende en alles vers. Iedere keer weer een feestje om hier te halen of te eten!

Tjesse
17 April 2021

Zoals altijd heel goed!

Caroline Verheijde-Zeijl
13 April 2021

Was lekker!

Linda
11 April 2021

Eten erg lekker zoals altijd zoals wanneer je bestelt in het restaurant en netjes verpakt. Wel 2 uur lang op de bezorging moeten wachten!! Dit is echt te lang.

Tetteroo
5 April 2021

Voor het eerst besteld bij Soi3. We werden getipt! Heerlijk gegeten en redelijk snelle bezorging Een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
4 April 2021

Was weer top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendi
4 April 2021

Heerlijk gegeten! Eten was deze keer vroeger dan besteld.

Danny
4 April 2021
Pranger
3 April 2021

Gewoon echt heerlijk .... en deze keer snelle bezorging hoe fijn!

Yasmina Bouziza
2 April 2021

Het eten was niet lekker helaas Kip sate leek oud, rijst was erg plakkerig

Tjesse
27 MĂ€rz 2021
Sao
26 MĂ€rz 2021

Het eten was erg lekker, maar het eten kwam een half uur later dan aangegeven via de mail.

Phu
21 MĂ€rz 2021

altijd de lekkerste Thais maaltijd in Rotterdam

Maria
19 MĂ€rz 2021
Kjeld Verbeek
8 MĂ€rz 2021

Ik heb al vaker besteld bij Soi3 omdat het zo goed is, behalve deze keer. De bezorging duurde langer dan de normaal en de curry had veel te veel kokosmelk waardoor het erg zacht, te romig en flauw smaakte.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sonja
1 MĂ€rz 2021

2 en half uur op bestelling moeten wachten. Meerdere malen gebeld, geen excuus niks! Je wordt ook niet op de hoogte gehouden dat het langer kan duren. Eten koud. Ik bestel hier niet meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anne
23 Februar 2021

Heerlijk! Veel smaak, lekker vers - echt een aanrader.

Ruthie
9 Februar 2021

Het was ontzettend lekker. We hebben ervan genoten. Door het extreem slechte weer was er vertraging, maar men probeerde dat te compenseren dmv aanvullende gerechten. Heel vriendelijk, maar gezien de sneeuw en gladheid hebben wij er alle begrip voor dat het niet op tijd kon komen en zijn we vooral blij dat er niets met de bezorger aan de hand was. Wij zullen zeker een volgende keer weer bestellen!

Tom
7 Februar 2021

Great Thai!

Vanessa
7 Februar 2021

Het gaat eigenlijk nooit goed. De eigenaar lost het goed op. Maar bij iedere bestelling een teleurstelling dat het niet goed is, het eten geplet aankomt, vegetarisch ipv kip, vraag je normaal krijg je pittig. Ga zo maar door.

Youss
4 Februar 2021

The best!!! Overheerlijke eten!!! Echt een dikke 10 waard!

Bons
1 Februar 2021

Door de drukte werd per ongeluk een verkeerde bestelling geleverd. Dit werd gelukkig supersnel opgelost door de goede bestelling na te leveren. Het smaakte uiteraard zoals ik gewend ben: geweldig!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lotte
1 Februar 2021

De Tom Kha soep was erg lekker! Maar de verse springrolls waren helaas wat minder, beetje droge kip, sla, rauwe ui en tauge.. geen kruiden of andere groenten. Jammer want ik heb ze wel vaker lekker gegeten bij jullie!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
31 Januar 2021

Heerlijk eten en vlot gebracht. Wel ietwat prijzig, bijna 15 euro per schotel.

Ren
24 Januar 2021

Snelle bezorging, en de groene curry zoals altijd geweldig :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucy
20 Januar 2021

Supersnel bezorgd en het was weer heerlijk!

Demi
17 Januar 2021

Mooi op tijd, vrolijke bezorger en mega lekker!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeco
16 Januar 2021

Heerlijk

Peter
16 Januar 2021

Alles prima maar ik had half 7 opgegeven als bezorgtijd. Hij werd al om 17.35 bezorgd. De bezorger wist er niet van.

Vanessa
15 Januar 2021

Hoe vaak we ook bestellen, helaas gaat het nooit in 1x goed. Of het is te pittig, de garnalen vergeten. Het wordt altijd wel goed opgelost! Zou fijn zijn als het foutloos gaat.

Ties70
14 Januar 2021
Klaas
13 Januar 2021

Goed eten, bezorgd op afgesproken tijd en ook nog aan speciaal verzoek voldaan. đŸ» Beter wordt het niet!

F. Ood
9 Januar 2021

10/10 would order again!

Marga
6 Januar 2021

Op de bezorger zelf niets aan te merken, beleefd en vriendelijk. Helaas wel ruim anderhalf uur op ons eten moeten wachten.... jammer, want het eten was weer even voortreffelijk dan anders. Ik ga er dan maar vanuit dat Corona parten speelt, volgende keer hopelijk weer als vanouds.

Chris
5 Januar 2021

Eten was zoals altijd erg goed. Alleen anderhalve week geleden kwam mijn eten helemaal niet aan en dit keer was er een verkeerd gerecht

Pvb
1 Januar 2020
Sam
31 Dezember 2020

Tweede keer in korte tijd besteld bij Soi3. Het eten is elke keer super lekker, alleen het bezorgen duurt veel te lang. Vorige keer 2 uur gewacht, en gister zou de bestelling er om 17:15 (rond 16:00 besteld) zijn, maar was er pas iets over 18:30. In principe geen ramp natuurlijk, wanr ik begrijp dat het heel druk kan zijn, maar het zou fijn zijn om even gebeld te worden als blijkt dat het wat langer gaat duren.

Wytze
30 Dezember 2020

Biertje wat ik erbij kreeg was kapot!!! Tas zat vol met bier!!! Gelukkig zat t eten in plastic bakken. Maar dit kan echt niet!!!!

Malte
10 Dezember 2020

The food is great but It always takes more than 1.5 hours for the delivery which is excessive, especially when in Corona times the restaurant is closed anyways

carola
10 Dezember 2020
Cindy
8 Dezember 2020

Een rode curry en een gele curry besteld. Van te voren besteld om het op een afgesproken tijdstip te ontvangen; bestelling werd alsnog een half uur te laat geleverd. Verder was de bestelling ook nog eens verkeerd; twee dezelfde rode curry’s ontvangen. Heel erg jammer voor de beleving aangezien de smaak okĂ© was.

Yasmin
6 Dezember 2020

Heerlijk eten en vriendelijk personeel!

Gigi
5 Dezember 2020

Heerlijk eten! Super vriendelijke eigenaar. Zeker een aanrader.

Sam
30 November 2020

Ondanks dat het bijna 2 uur duurde voor mijn bestelling er was, was het wel weer heel erg lekker. We kregen een gratis drankje ter compensatie

Gregor FlĂŒggen
27 November 2020

Eet normaal gesproken graag ter plaatse - maar ook als afhaal helemaal goed!

Alexandra
23 November 2020

Altijd heel lekker!

Jeanny
19 November 2020

Het was wederom zoals ik gewend ben, heerlijk!

Martina
14 November 2020

Ik had een bestelling geplaatst die om 17:30uur bezorgd zou worden, maar deze kwam uiteindelijk pas om 19:00uur! Zonder excuses of berichtje oid dat er vertraging was. Erg vervelend, vooral als je met een paar hongerige kinderen erop zit te wachten

Maria
9 November 2020

Heel goed eten, elke keer weer genieten

Mieke
8 November 2020
Susan
8 November 2020

Eten lekker! Wachttijd echt slecht, om 18.35u bestelling geplaatst en om 20.15u bestelling bezorgd.

Wytze
5 November 2020

Eten was superlekker. Alleen bijna koud bij bezorging.

Juul
5 November 2020

Steeds weer lekker eten. Vandaag was de rijst wel erg krap bemeten. Met sterke eters aan tafel moest ik bijkomen. Dat was juist niet de bedoeling. Bezorging weer op tijd en erg vriendelijk

M.
1 November 2020

Heerlijk! Het eten is altijd superlekker. Helaas wel een Singha biertje gekregen terwijl wij een Cass hadden besteld. Maar verder heel goed!

priscilla klein
21 Oktober 2020

Al jaren komen we graag bij jullie eten of bestellen we bij jullie. Sterkte in deze moeilijke periode!

Juul
14 Oktober 2020

Kwaliteit was goed, ik had wel graag willen weten welk sausje bij welk gerecht hoort. En het eten was niet echt heet meer, maar wel erg lekker. Bezorger was erg vriendelijk, ook top

Frank
28 September 2020

Besteld om 19:15 u, geplande aankomst 20:20u. Daadwerkelijke aankomst bezorger 21:50u. Inmiddels zwaar chagrijnig en hongerig natuurlijk,eten was inmiddels ook al lauw. Eigenaar zou compenseren maar na 2 dagen helaas nog niets gezien. Erg jammer want als het goed gaat is het de beste Thai van Rotterdam.

Mees van Velzen
24 September 2020

Eten is prima maar ik wacht als ik via soi3.nl bestel altijd 90-120 min. Dan kan ik beter via Deliveroo bestellen, daar ging het altijd sneller maar ze hebben liever dat ik direct via de site bestel.

Pranger
22 September 2020

Helaas helaas en weer bijna 3 uur moeten, bestelling was niet doorgekomen, terwijl ik mail kreeg dat mijn bestelling was binnengekomen. Na 2 uur gebeld en sorry we gaan het nu direct in orde maken, niet dus. ZO jammer omdat eten nml goed is.

Elvira
21 September 2020

De bestelling werd 1,5 uur later dan bevestigd pas bezorgd. Het vlees van de kipsaté was niet goed. Voor het overige heerlijk eten.

Tjesse
17 September 2020

Zoals altijd even heerlijk

Wouter
31 August 2020

Eten is altijd goed, Ruim 2,5 uur moeten wachten op te bestelling en twee keer na moeten bellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

William
31 August 2020

Om 17:18 besteld waarna de bestelling om 18:30 bezorgd zou worden. Helaas niets ontvangen rond die tijd. Zodoende om 19:00 gebeld, waarna ze zeiden dat de bezorger onderweg was. Om 19:30 nogmaals gebeld waarna mij werd verteld dat de bezorger meerdere bestellingen meeneemt en het zondag is dus vandaar lang duurt. Tot slot om 20:15 (3 uur later) nogmaals gebeld. Toen was het verhaal dat het systeem van de eigen website niet werkte en daarom de bestelling niet was doorgekomen. Helaas toen de bestelling telefonisch nogmaals gedaan en die was om 21:30 bezorgd. Snap dat dit kan gebeuren op een drukke zondag, maar toch erg teleurgesteld in de communicatie. Het eten was uiteraard zoals vanouds goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mark
11 Juni 2020

Super!

Marcus
8 Juni 2020

personeel service produkten allemaal lekker

Mark
1 Juni 2020

Beste Thai van Rotterdam!

Suzanne
28 Mai 2020
Simone
23 Mai 2020

Super goed eten, kwam wel 40 minuten te laat!

Bo
15 Mai 2020

Goede service en wederom heerlijk eten!

pim
14 Mai 2020

snel bezorgd en heerlijk eten

Alex
30 April 2020

Zoals altijd weer erg lekker gegeten. Verse ingrediënten en super smakelijk. Bezorging was mooi zoals vooraf aangegeven. Ik kan SOI3 meer dan aanbevelen. En trouwens ook om in het restaurant zelf te eten (zodra dat weer mag)